НАЗНАЧЕННЯ І НАЗНАЧЕННЯ
Пристрій зарядного LavitaTM — це перенесення однофазного трансформатора, призначеного для заряду перезаряджених свинцево-кислотних акумуляторних батарей постійним струмом. Цей пристрій виготовлено з високоякісних матеріалів та комплектуючих і зібрано в пластиковому корпусі. Зарядний пристрій LavitaTM відповідає сучасним технічним стандартам і стандартам якості і забезпечує стабільний струм на виході зарядного пристрою, що дає хороший заряд акумулятору і подовжує його термін служби.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСКИ:
Тип заряджуваних АКБ: Свиновники-кислотні
Напруженість і частота: 220-240 В / 50 Гц
Потребується потужність: 85 Вт
Вихідна напруга: Камчатка 1.12
Ток зарядки: 4,2 A
Максимальний струм заряду: 6 A
Емкість запряжених АКБ: 10-120 А·ч
Тип амперметра: Аналоговий, стрілковий
Температура навколишнього середовища: -10 °C – +45 °C
Атмосферний тиск: 70 кПа – 106 кПа
Довжина мережевого шнура: 1,4 м
Довжина зарядного кабелів: 1,4 м
ПРАВИЛА БЕЗПОСАСНОСТІ І ВАЖЛИВІ ПОЛОЖЕННЯ
Під час роботи керуйтеся такими правилами:
- Перед тим як почати використання, уважно прочитайте інструкцію.
- Вимкніть пристрій з мережі перед тим, як з’ єднати або від’ єднати батарею.
- Внимание! Поряд з пристроєм не повинно бути легкозамінних речовин.
- Внимание! Існує ризик короткої замикання! Подбайте, щоб електромережі добре з’єдналися, а також охороняли від перевантаження і напруження, коротко замикалися і витікали струм. Ніколи не з'єднуйте апарата до мережі, якщо порушення проводу заземлення, а також механічних пошкоджень проводу живлення, зарядних кабелів чи корпуса.
- Вмикайте пристрій тільки в заземлну розетку.
- Не використовуйте пристрій під дощем або снігом. Захистіть ваш пристрій від сирості.
- Складіть у чистості сполучні затискачі затискачі і полюси акумулятора.
- Такі компоненти зарядного пристрою, як вимикач або реле, можуть викликати електричну дугу або іскру. Отже, якщо ви використовуєте пристрій у гаражі або подібних приміщеннях, поставте його у безпечне місце.
- Внимание! Не заряджайте батарейки, які не підлягають повторному зарядові.
ЕКСПЛУТАЦІЯ ЗАРЯДНОГО УСТРІЙСТВА
Перш ніж користуватися ним, переконайтеся, що корпус і проводи потрібні для того, щоб запобігти короткому замиканню акумулятора та зарядного пристрою. Під час заряду акумуляторна батарея повинна знаходитися в добре вентиляційному приміщенні, оскільки під час заряду акумуляторної батареї виділяється вибуховий газ. Якщо акумуляторна батарея виготовляється у цивільному місці автомобіля, то потрібно від’єднати клему від акумулятора.
Опис ПРОЦЕССА ЗАРЯДКИ
1. Під'єднайте пристрій заряду до акумуляторної батареї в такому порядку:
- червоний натиск підключається до позитивного полюсу акумулятора (версія « +»),
- Чорний зажим підключається до негативного полюсу акумулятора (означення «-»).
2) Перевірте стрес акумулятора, який ви хочете зарядити. Позначте пункт на передній панелі зарядного пристрою 6 B або 12 В, що відповідає вашому АКБ:
- "6 В" - для зарядки АКБ 6 В ємкості від 10 до 60 Ач.
- "12 В" - для зарядки АКБ 12 У ємності від 10 до 120 Ач.
3) Змонтуйте пристрій заряду до мережі 220 В. Після цього амперметр покаже поточний струм заряд. У процесі зарядки стрілка амперметра буде відхилятися до статусу "0". Коли стрілка амперметра буде максимально близько знаходитись до позиції «0» - процес зарядки завершено. Внимание! Червоний і чорний затискачі не повинні торкатися один одного, щоб уникнути короткого замикання.
4. Після заряду відключіть від мережі 220 В.
5. Потім від'єднайте затискачі від акумулятора. Час заряду акумулятора залежить від стану акумулятора. У перший момент додавання тока може досягати значення до 6 а, залежно від внутрішнього опору (емкоти) батареї, робочого тиску AKB, ступеня роз'єднання батарей.
Наші переваги
Ми пропонуємо товар за конкурентними цінами на ринку інструменту
Пропонуємо тільки якісну продукцію
Зв'язуємося з клієнтом за короткий час
Здійснюємо доставку в зручному форматі для замовника
Потрібно більше товарів?
Переходь до каталогу сайту, ми маємо все!